Oglasna ploča za studente Fakulteta informatike u Puli
Predavanje kolegija ERP sustavi u utorak 20.10.2020. neće se održati niti online zbog spriječenosti predavačice.
Poštovani studenti, Operacijskla istraživanja 5.semestar Informatika, temeljem preporuke stožera civilne zaštite te rektora Sveučilišta, nastava iz kolegija Operacijska istraživanja do daljnjeg se izvodi on-line (ovisno o epidemiološkoj situaciji). Dakle, sutra 20.10.2020., nastava će biti u potpunosti on-line za obje grupe studenata - sve studente (nema nastave u učionici za jednu grupu) izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Poštovane studentice i studenti, u srijedu (14.10.2020.) se neće održati nastava iz kolegija Informacijska tehnologija i društvo. Novi termin održavanja nastave bit će dostavljen uskoro. (doc.dr.sc. Snježana Babić)
Predavanja za  izvanredne  studente održati će se prema dolje navedenim datumima u terminu od  17:00h - 19:10h  u učionici  Rinf  (Rovinjska 14). Datumi:   19.10 26.10.  16.11. 7.12. 11.1. Napomena: starije objave termina i dvorane također su ažurirane.
Od četvrtka, 15. listopada 2020. godine, predavanja će se održavati u terminu od 14:00 do 15:25 sati. izv. prof. dr. sc. Tihomir Orehovački
Predavanja iz kolegija Operacijska istraživanja, utorak od 11.20 do 12.55, RV u Rovinjskoj 14, dana 13.10.2020. održat će se na način kako je i prije objašnjeno. Nastava u predavaonici održat će se za grupu B - prezimena od M do Ž, a grupa A će isto predavanje moći pratiti u realnom vremenu preko BBB sesije na kolegiju Operacijska istraživanja, te se i studenti koji prate on-line pozivaju da se porukama, ili glasovno uključe u nastavu. Predavanje će se i snimati.  Sljedeći tjedan, 20.10.2020., ako ne bude drugih epidemioloških mjera, nastavu će u predavaoni pratiti grupa A, a grupa B on-line, i tako ciklički.  Mole se studenti da prate obavijesti  budući su moguće promjene zbog potencijalnih mnovonastalih okolnosti   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Zbog poteškoća u ISVU sustavu (svježe upisanih studenata), onemogućen je odabir izbornih kolegija u studomatu. Studenti prve godine diplomskog studija Informatika koji još nisu odabrali izborni kolegij, isto mogu učiniti ovdje . Alternativa je javiti se Uredu za studente i obrazovne programe.
Kako još svi studenti nemaju pristup e-učenju ponavljam ovdje obavijesti s e-učenja. Molim da mi se isti studenti (s kolegija Programiranje) jave na mail:  robert.sajina@unipu.hr     Raspored grupa za vježbe Studenti FIPU-a će vježbe pohađati na sličan način kao i za predavanja. Studenti su podjeljeni na dvije grupe. Svaka se grupa  dalje   djeli  na pola (A i B), te će se te dvije polovice izmjenjivati u dolascima na vježbe i praćenju online preko videokonferencije. Npr. prvi puta dolazi  A , a  B  prati online, sljedeći put  A  prati online, a  B  dolazi na nastavu i tako izmjenično do kraja semestra (ukoliko se nešto ne promjeni). 1. Grupa [A - K] => Uto 17:00h - 18:25h     - A: [A - D]     - B: [E - K] 2. Grupa [L - Ž] =>   Uto 18:30h - 20:00h      - A: [L - Rabar]      - B: [Radočaj - Ž]   Sljedeći tjedan vježbe počinju sa grupom  A. Predavanja - izvanredni studenti Predavanja za  izvanredne  studente održati će se prema dolje navedenim datumima u terminu od  17:00h - 19:10h  u učionici  Rinf  (Rovinjska 14). Datumi: 19.10 26.10.  16.11. 7.12. 11.1.
Na stranicama e-učenja postavljene su upute vezano za vježbe iz kolegija Operacijska istraživanja predviđene za petak, 9.10.2020. Studenti koji nemaju pristup e-učenju trebaju se javiti asistentici na e-mail (inhrga(at)unipu.hr).
Obavještavaju se studenti 1. godine da se vježbe iz Programiranja  neće održati ovaj tjedan. Vježbe će se, počevši od sljedećeg tjedna održavati prema rasporedu i grupama koje će biti objavljene naknadno na e-učenju . Studenti su za predavanja  podjeljeni u više grupa (po  prezimenima ). Grupe će se tjedno izmjenjivati te će samo jedna grupa slušati predavanje u učionici , dok će ostali studenti (grupe) pratiti nastavu preko videokonferencije (koja će se i snimati), čija će poveznica biti objavljena na e-učenju . Grupa koja sluša predavanje online može postaviti pitanje ili komentirati putem videokonferencijske sesije i to, ili slanjem poruke (chat), ili uključivanjem mikrofona.   Popis grupa ([x, y] -> sva prezimena između x i y uključujući x i y) 1. grupa: [A - Drglin] 2. grupa: [Dudaković, Kovač] 3. grupa: [Krce, Moslavac] 4. grupa: [Muller, Srdelić] 5. grupa: [Stašić, Ž]   Na prvo predavanje (čet 8.10.2020.) dolazi 1. grupa, na drugo predavanje dolazi 2. grupa.... na šesto predavanje ponovno dolazi 1. grupa itd.  Izvanredni studenti su dobrodošli prisustvovati predavanjima zajedno s redovnim studentima. Kako će se predavanja snimati, izvanredni studenti koji ne mogu u redovnom (jutarnjem) terminu pratiti predavanja, moći će naknadno pogledati snimku predavanja.
Obavijest o načinu organizacije nastave za navedene kolegije, u srijedu (7. 10. 2020.)
Obavještavaju se studenti 3. godine upisani na kolegij Upravljanje poslovnim procesima (199739) da na sustavu za e-učenje imaju detaljne informacije o načinu organizacije rada na kolegiju. Uvodno predavanje održat će se 6.10.2020. Vježbe 5.10.2020. se ne održavaju, već kreću sljedeći tjedan prema rasporedu.  
Poštovani studenti,  molim da u prilogu pročitate na koji će se način održavati nastava u a.g. 2020/21 obzirom na epidemiološku situaciju i pravila u skladu s time.
Fakultet informatike u Puli raspisuje Javni poziv za izbor demonstratora u akademskoj godini 2020./2021. na sljedećim kolegijima:
Sveučilište dana 1. listopada 2020. raspisuje Drugi natječaj za mobilnost studenata u svrhu studijskog boravka u okviru programa Erasmus+ za ljetni semestar akademske godine 2020./2021. Svrha boravka na inozemnoj visokoškolskoj instituciji može biti studijski boravak koji podrazumijeva slušanje kolegija i polaganje ispita. Za vrijeme mobilnosti, student je obavezan upisati minimalno 25 ECTS bodova po semestru, kako je definirano Pravilnikom o međunarodnoj mobilnosti Sveučilišta.  
Fakultet informatike u Puli raspisuje Javni poziv za izbor demonstratora u akademskoj godini 2020./2021. na sljedećim kolegijima:
Studenti prijavljeni za ispitni rok 28.9.2020. - dekanski rok neka se jave predmetnom nastavniku na mail vbolj@unipu.hr    izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Pismeni dio ispita iz kolegija Matematika za informatičare 2 / Matematika 2 računarstvo održat će se u ponedjeljak 28.9.2020. putem BBB platforme na stranicama e-kolegija Matematika za informatičare 2, na način kao.  i na prijašnjim rokovima, s početkom u 11.00 sati. Mole se studenti koji pristupaju ispitu da se u 11.00 sati uključe u BBB sesiju Ispit 28.9.2020. na Temi 28 kolegija Matematika za informatičare   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Ispitni rok 25.9.2020. održat će se putem e-učenja (pisani dio ispita) te putem Zoom/Slack kanala pripadajućeg kolegija, prema sljedećem rasporedu: IT Management, Umjetna inteligencija - 17 sati (Slack/Zoom) Poslovni informacijski sustavi, Modeliranje i simulacije - 15 sati (e-učenje, a nakon pisanog dijela pristupiti usmenom dijelu na Slack/Zoom) Modeliranje poslovnih procesa, Teorija sustava i ostali kolegiji prijašnjih godina - 17 sati, javiti se mailom predmetnom nositelju za informacije o pristupu ispitu Doc. dr. sc. Darko Etinger
Rezultati ispita
Molim sve studente koji će pisati ispit iz Matematičke logike i teorije skupova da se jave Darku Brborovicu na mail  darko.brborovic1@gmail.com .  Ispit ce se odrzati on-line s početkom u 13h u petak 18. rujna.”   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Poštovani, pismeni dio ispita održat će se 17.9.2020. s početkom u 11.00 sati putem e-kolegija, on-line kao i do sada. Molim da se u 11.00 sati logirate na BBB sesiju u Temi 27 radi objašnjenja postupka ispita. Ispit će biti aktivan od 11.10   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Usmeni dio ispita prebacuje se s petka, 11.9.2020. na utorak, 15.9.2020. u 10.45. Način održavanja je kao što je ranije objavljeno   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Usmeni dio ispita iz kolegija Matematika za informatičare 2 / Matematika 2 za računarstvo održat će se u utorak, 15.9.2020. s početkom u 9.00 sati putem BBB sesije u temi 26 na stranici e-kolegija. Usmenom dijelu ispita prisustvuju studenti po ranije definiranim pravilima - svaki od dva dijela gradiva morali su položiti s barem 40 bodova , te ukupan broj bodova je manji od 100.   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Usmeni dio ispita održat će se u petak, 11.9.2020. s početkom u 10.30, putem BBB sesije na stranici e-kolegija. izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Ispitni rok 18.9.2020. održat će se putem e-učenja (pisani dio ispita) te putem Zoom/Slack kanala pripadajućeg kolegija, prema sljedećem rasporedu: IT Management, Umjetna inteligencija - 17 sati (Slack/Zoom) Poslovni informacijski sustavi, Modeliranje i simulacije - 15 sati (e-učenje, a nakon pisanog dijela pristupiti usmenom dijelu na Slack/Zoom) Modeliranje poslovnih procesa, Teorija sustava i ostali kolegiji prijašnjih godina - 17 sati, javiti se mailom predmetnom nositelju za informacije o pristupu ispitu Doc. dr. sc. Darko Etinger
 Usmeni ispit će se održati online u 11 sati prijava na ZOOMID 94916111242 password us9i6C Prof. Giorgio Sinković
Molim sve studente koji će pisati ispit iz Matematičke logike i teorije skupova da se jave Darku Brborovicu na mail  darko.brborovic1@gmail.com . Ispit ce se odrzati on-line s pocetkom u 11:15 u petak 4. rujna. Valter Boljunčić
Ispit iz Matematike za informatičare 2 /Matematika 2 za računarstvo održat će se 3.9.2020. s početkom u 11.00 sati na e-kolegiju Matematika za informatičare 2, Tema 26. Studenti neka se u 11.00 sati logiraju na BBB sesiju "Obavijest o ispitu" (u Temi 26), a od 11.10 bit će dostupan ispit  ,i to 3 vrste, oni koji pišu samo prvi dio, oni koji pišu samo drugi dio, te oni koji pišu cjelokupan ispit. Nakon što napravite download ispita, u predviđenom vremenu rješavate zadatke ili na papiru (ili direktno un ispit što može biti problem zbog matematičkog editora), te ako ste rješavali na papiru, slikajte i napravite upload slika rješenja, ili u ispitu ili u predavanju zadaća.
Ispitni rok 4.9.2020. održat će se putem e-učenja (pisani dio ispita) te putem Zoom/Slack kanala pripadajućeg kolegija, prema sljedećem rasporedu: IT Management, Umjetna inteligencija - 17 sati (Slack/Zoom) Poslovni informacijski sustavi, Modeliranje i simulacije - 15 sati (e-učenje, a nakon pisanog dijela pristupiti usmenom dijelu na Slack/Zoom) Modeliranje poslovnih procesa, Teorija sustava i ostali kolegiji prijašnjih godina - 17 sati, javiti se mailom predmetnom nositelju za informacije o pristupu ispitu Doc. dr. sc. Darko Etinger
Pismeni dio ispita održat će se on-line kao i na prijašnjim rokovima temeljem BBB platforme na stranici e-kolegija   Valter Boljunčić
Studenti se upisuju putem Studomata , ali tek kada polože sve planirane kolegije, jer datumom upisa sustav izrađuje račun temeljem nepoloženih ECTS bodova (do trenutka upisa).       ×      
Usmeni dio ispita održat će se putem BBB platforme na e-kolegiju (na početku) s početkom u 8.30 sati izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Hrvatska narodna banka radi potpore budućim, mladim stručnjacima, u skladu s poslovnim interesima i mogućnostima, u 2020. godini dodjeljuje ukupno najviše osam stipendija, u visini od 3.000,00 kuna neto mjesečno, za studente profila potrebnog za rad u Hrvatskoj narodnoj banci (dvije za studente ekonomije, dvije za studente matematike, dvije za studente računarstva, tj. informatičkih tehnologija, jednu za studente prava i jednu za studente građevinarstva).
Usmeni dio ispita održat će se 23.6.2020. s početkom u 9.30 sati putem platforme BBB na Temi 10 - Ispit 23.6.2020.   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Vlada Japana raspisala je natječaj za dodjelu stipendija za dvogodišnje (poslije)diplomske istraživačke studije hrvatskim studentima u četiri studijska programa za studije na japanskim sveučilištima i visokim školama, koji počinju u akademskoj godini 2021. Natječaj se realizira u skladu sa MEXT programom stipendiranja (MEXT – Ministarstvo kulture, sporta, obrazovanja, tehnologije i znanosti). Do sada je više od 70 studenata iz Hrvatske primilo stipendije japanske vlade, te se u sklopu MEXT programa školovalo u Japanu.
Ispitni rok 19.6.2020. održat će se putem e-učenja (pisani dio ispita) te putem Zoom/Slack kanala pripadajućeg kolegija, prema sljedećem rasporedu: IT Management, Umjetna inteligencija - 17 sati (Slack/Zoom) Poslovni informacijski sustavi, Modeliranje i simulacije - 15 sati (e-učenje, a nakon pisanog dijela pristupiti usmenom dijelu na Slack/Zoom) Modeliranje poslovnih procesa, Teorija sustava - 17 sati, javiti se mailom predmetnom nositelju za informacije o pristupu ispitu Doc. dr. sc. Darko Etinger
Usmeni ispit će se održati 17. lipnja u 11 sati u uredu profesora ili online, prema izboru pojedinog studenta. Izv. prof. dr. sc. Giorgio Sinković
Nekolicina studenata se obratila sa zamolbom za upis na kolegij radi pristupa e-učenju. No, tih studenata nemam na popisu i potrebno je da se u ponedjeljak ujutro jave ISVU službi za upis na kolegij budući da ako to ne učine nemaju pristup ispitu koji je on-line preko e-učenja.
Pismeni dio ispita iz kolegija Matematika za informatičare II/Matematika II održat će se u ponedjeljak 15.6.2020. s početkom u 11.00 sati putem on-line platforme na e-učenju (kao i kolokviji do sada).  Svi studenti koji žele pisati ispit na taj termin (ili nisu kolokvirali ili pak žele većun ocjenu) neka prisustvuju ispitu bez obzira da li su ga prijavili (jer prijave za taj termin više nisu moguće). Dakle,  kako je vrijeme za prijavu isteklo, a studenti s Tehničkog odjela nisu imali unijet datum 15.6.2020., za Matematiku 2 , a i studenti koji su s Fakulteta informatike ako nisu prijavili taj ispit više to ne mogu za datum 15.6.2020,  svejedno mogu izaći na pismeni dio ispita, na usmeni dio ispita, te poslati mi zahtjev za upisom ocjene ako se s njom slažu.  Ja ću naknadno s ISVU službom dogovoriti prijavu studenata.
Prema najavi, popravni drugi kolokvij održat će se u srijedu, 10.6.2020. s početkom u 9.30 sati putem platforme e-učenja, Tema 19 izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Drugi kolokvij iz Matematike za informatičare 2, kako je i najavljeno na stranicama kolegija održat će se u srijedu, 3.6.2020. s početkom u 10.00 sati preko e-učenja, Tema 18. izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčioć
Obavijest o provođenju ankete za...
Poštovane studentice i studenti, zbog izvanrednih okolnosti nastalih uslijed pandemijske situacije u kojoj se izravna kontaktna nastava u iznimno kratkom roku izmjestila u online okruženje, Ured za strateško planiranje i osiguravanje kvalitete Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli pripremio je upitnik sa ciljem prikupljanja studentskog iskustva u praćenju nastave na daljinu. Putem e-maila dobit ćete poveznicu na anketu koja će biti dostupna od 2. lipnja do 10. lipnja. Vaši odgovori na pitanja strogo su povjerljivi i anonimni, a prikupljeni podaci koristit će se isključivo za analizu i interpretaciju rezultata istraživanja te unaprjeđenja ovakvih oblika nastave u budućnosti.
Sveučilišni računski i informacijski centar u Puli objavljuje upute i poveznice na članke s temama najčešće postavljanih upita studenata vezano za korištenje i unaprjeđenje usluge kao i prebacivanja elektroničke pošte na Google Suite for Education. 
Nastava (on-line preko e-učenja) iz kolegija Matematika za informatičare 2 održat će se 18.5.2020. od 12.30 sati, umjesto od 10.00 sati.   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Sveučilišna knjižnica u Puli će do daljnjeg pružati isključivo usluge posudbe i povrata građe te upisa novih korisnika. Rad u čitaonicama neće biti moguć. Od 11. svibnja Knjižnica će raditi od ponedjeljka do petka od 8 do 19 sati, sa stankom za dezinfekciju prostora od 13 do 14 sati, te subotom od 8 do 13 sati. 
Ispravak kolokvija iz predmeta Matematika 2 održat će se u ponedjeljak, 11.5.2020. s početkom u 13.00 sati na analogan način kako je bilo i pisanje prvoga kolokvija (preko e-učenja, te vraćanje ispitnih zadataka ili pdf ili slika, ali u jednom dokumentu redosljedom kako idu, i to uploadanjem)   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Obavještavaju se studenti da se uz odobrenje Ureda za istraživanje, umjetnost i projekte Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli provodi istraživanje akademske prilagodbe studenata na našem Sveučilištu pa će putem službenog e-maila studenti primiti poziv s web adresom za ispunjavanje online upitnika.
Studenti koji su prijavili ispit za rok 13.4.2020., te studenti s prijašnjih rokova koji nisu položili usmeni a žele prisustvovati ispitu neka se u ponedjeljak 27.4.2020. na stranicama e-kolegija Operacijska istraživanja u 8.30 uključe u temu BigBlueButton Ispit 27.4.   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Prvi kolokvija iz predmeta Matematika za informatičare 2 održat će se, kako je i rečeno nan satu, u ponedjeljak 20.4.2020. s početkom u 10.00 sati. Stucdenti se trebaju logirati na e-učenje gdje će dobiti daljnje obavijesti. Kolokvij će imati 4 zadatka,  - 1.zadatak - limes niza (15 bodova) - 2.zadatak - funkcije (inverz, područje definicije, kompozicija i drugo) (15 Bodova) -3.zadatak - funkcije jedne varijable- tok funkcije, ekstremi, infleksija., limes, asimptote i drugo.  (40 bodova) -4-zadatak - funkcije dvije varijable - ekstremi (30 bodova)   Ispit se piše 1.30 minuta, nalpn čega studenti ili slikaju ispit i pošalju na mail vbolj@unipu.hr ili uploadju preko e-učenja ali i preko maila pošalju pdf dokument.   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić  
Ispitni rok 17.4.2020. održat će se u 17 sati prema uputama poslanim prijavljenim studentima.  doc. dr. sc. Darko Etinger  
Studenti koji su prijavili ispit Operacijska istraživanja, a nisu zatražili zadatke, molim da to učine na mail vbolj@unipu.hr   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Vježbe iz Matematike za informatičare II oidržat će se u srijedu, 15.4.2020. s početlpm u 9.30 sati on-line nastavom preko BBB u e-kolegiju   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Ispitni rok  (10.04.2020.) održati će se u petak,  17.04. u 15:00h .  Na e-učenju će biti objavljen link za test koji će trajati 90 minuta. Ispit je potrebno rješiti u  Verifikatoru , te rješenje učitati na e-učenje. Po završetku ispitnog roka studenti će na  mail  dobiti informaciju o terminu u kojem će  obraniti  učitani  test , što znači da će se i ispitni rok i usmena provjera predanog testa odviti u istom danu. Studenti koji su  odjavili  ispitni rok, a ipak žele  prisustvovati  ispitnom roku moraju poslati zahtjev na  tihomir.orehovacki@unipu.hr  (vrijedi i za studente koji nisu uopće prijavljivali ispitni rok). Dodatne prijave na ispitni rok se putem maila primaju zaključno do utorka, 14. travnja 2020. godine, u 23:59.
Svi studenti našeg Sveučilišta od danas imaju mogućnost korištenja aplikacija iz alata Google Suite . Prije svega Google Suite koristimo za primanje i slanje e-pošte, vođenje dijeljenih i osobnih kalendara, e-učenje i grupni rad. Svim studentima omogućeno je korištenje e-pošte na domeni student.unipu.hr, a koristi se za svu službenu komunikaciju unutar Sveučilišta. Studenti su dužni, u komunikaciji s nastavnicima i službama Sveučilišta, koristiti se računom e-pošte na domeni student.unipu.hr, a nastavnici i djelatnici nisu dužni uzimati u obzir poruke poslane s drugih adresa e-pošte. Sve obavijesti uprava Sveučilišta i sastavnica Sveučilišta, odnosno zajedničkih službi, dostavljat će se na adrese studenata na domeni student.unipu.hr.
Obavještavaju se studenti preddiplomskog i diplomskog studija Informatike da se u ovom tjednu (6.-10. 04. 2020.) ispitni rokovi neće održati, zbog provođenja edukacije naprednog korištenja sustava za e-učenje za nastavnike.    Prijavljene ispitne rokove nije potrebno odjavljivati, već će se ti rokovi održati u sljedećem razdoblju prema obavijestima nastavnika na oglasnoj ploči ili e-učenju. Sve daljnje službene informacije biti će pravovremeno objavljene na Oglasnoj ploči.   
Sveučilišna knjižnica u Puli javlja kako će osigurati posudbu neophodne građe koja nije online dostupna na način da se ista naručuje putem e-pošte (skpu@unipu.hr). Građu je moguće preuzeti od 11 do 13 sati na način da korisnik pozvoni na glavnom ulazu u zgradu knjižnice za (beskontaktno) preuzimanje građe na ulazu.
U prijavi za mobilnost studenata za akademsku godini 2020/2021,  dokument  PRIJEPIS OCJENA  prihvaća se bez potpisa i pečata, sve dok se službe Sveučilišta ne vrate u normalni rad.
Nastava će se odvijati on line prema rasporedu, ponedjeljak 10.00 do 12.25. Dana 23.3.2020. uključite se na BigBlueButton Tema 6 on line Neki od PPT slideova su mi na temi 5.   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Povjerenstvo za provedbu Natječaja za dodjelu jednokratne potpore (pomoći) studentima slabijeg socio-ekonomskog statusa utvrdilo je Konačnu rang listu studenata i studentica koji ostvaruju pravo na jednokratnu potporu (pomoć) zbog slabijeg socio-ekonomskog statusa.  
Fakultet informatike u Puli raspisuje Javni poziv za izbor demonstratora u akademskoj godini 2019./2020. na kolegiju Strukture podataka i algoritmi – jedan izvršitelj/ica. 
On line nastava iz kolegija Matematika za informatičare  2 održavat će se u vremenu predavanja, ponedjeljkom od 10.00 do 12.25. Logirajte  se na e-učenje na taj kolegij. U temi 5 biti će startana aplikacija BigBlueButton pored koje će pisati on line. Klikom na ikonu uključite se u prezentaciju. Ja kao moderator imam popis uključenih. Za vrijeme prezentacije bit će uključivanja više PPT, ali možete postavljati pitanja bilo na chat ili govorom (ako je mikrofon iuključen) ili mail na vbolj@unipu.hr. Nadam se da će funkcionirati  (radim na iPadu pa nisam siguran u kojoj mjeri je software prilagođen), no ako se pojave problemi riješit će se u hodu   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Poštovani studenti, s obzirom na novonastalu situaciju nastava će se održavati online. Ovisno o specifičnostima kolegija i gradiva dio nastave održavat će se putem online emitiranja (u terminima dosadašnjeg rasporeda) dok će ostala nastava biti asinhrona tj. materijali će biti postavljeni na sustav e-učenja , a dodatne konzultacije će se odvijati i putem e-maila. Ispiti, kolokviji i sl. se odgađaju do daljnjeg. Svaki će nastavnik svoje studente e-mailom obavijestiti o terminima i načinu održavanja e-nastave .
Sukladno obavijesti uprave Sveučilišta da će se, uslijed nastale epidemiološke situacije, od ponedjeljka 16. ožujka nastava izvoditi na daljinu molimo sve studente i nastavnike da provjere radi li im ispravno osobni AAI@EduHr korisnički račun. 
Uprava Sveučilišta obavještava sve studente Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli da uslijed nastale epidemiološke situacije od četvrtka 12. ožujka 2020. ne dolaze na planiranu nastavu. Od ponedjeljka, 16. ožujka, nastava će se izvoditi na daljinu sukladno daljnjim obavijestima.     ×      
Poslovni dnevnik već tradicionalno putem društveno odgovornog projekta “Iskustvo zlata vrijedi” spaja partnere poslodavce sa studentima s invaliditetom i studentima slabijega materijalnog statusa, s ciljem omogućavanja prakse radi lakšeg zapošljavanja u budućnosti. Do sada je kroz projekt omogućena radna praksa za više od 100 studenata s invaliditetom te studenata slabijega materijalnog statusa.
Sveučilište dana 6. ožujka 2020. raspisuje Natječaj za mobilnost studenata u svrhu studijskog boravka u okviru programa Erasmus+ za akademsku godinu 2020./2021. Svrha boravka na inozemnoj visokoškolskoj instituciji može biti studijski boravak koji podrazumijeva slušanje kolegija i polaganje ispita. Za vrijeme mobilnosti student je obavezan upisati minimalno 25 ECTS bodova po semestru, kako je definirano Pravilnikom o međunarodnoj mobilnosti Sveučilišta.
Raspisuje se Natječaj za dodjelu rektorove nagrade najuspješnijim studentima Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli u akademskoj godini 2018./2019. koji su se istaknuli ostvarenim uspjehom na studiju, nastavnim i izvannastavnim aktivnostima i ostvarenim postignućima. Rektorova nagrada dodjeljuje se po jednom studentu svake sastavnice. Nagrade uručuje rektor na svečanosti u povodu Dana Sveučilišta (Dies Academicus). Natječaj je otvoren do 18. ožujka 2020. godine, a prijavu na natječaj mogu podnijeti student osobno ili čelnik sastavnice uz prethodnu suglasnost studenta.
Na temelju članka 12. stavka 3. Zakona o studentskom zboru i drugim studentskim organizacijama, a sukladno članku 5. Pravilnika o financiranju Studentskog zbora Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli i studentskih programa, Studentski zbor Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli dana 25. veljače 2020. godine raspisuje Natječaj za sufinanciranje troškova prijevoza studenata polaznika međunarodnih programa mobilnosti ERASMUS + i CEEPUS.
Raspored grupa  za  vježbe  iz kolegija  Multimedijalni sustavi za studente 1. godine preddiplomskih studija Informatike (FIPU), Računarstva (OTS) i Poslovne informatike (FET) prema prvom slovu prezimena:   GRUPA 1 Utorak, 11:40-13:15 (dvorana Rinfo, Rovinjska 14): Informatika:   A - K  Poslovna informatika:  A - G Računarstvo: A - K   GRUPA 2 Utorak, 13:15-14:40 (dvorana Rinfo, Rovinjska 14): Informatika:  L - Ž  Poslovna informatika: K - Š Računarstvo: L - Ž  
Raspored grupa  za vježbe  iz kolegija Mrežne tehnologije,  1. godina diplomskog studija informatika prema prvom slovu prezimena je slijedeća: Grupa 1 (V1) [A - L] - ponedjeljak (15:30-17:00) Grupa 2 (V2) [M - Ž] - četvrtak (15:30-17:00)
Temeljem zamolbe izvanrednih studenata koji su zaposleni, te nemaju mogućnost prisustvovanja  usmenom ispitu u jutarnjem terminu, usmeni dio ispita će se za te studente održati u četvrtak 20.2.2020. u 17.00 sati (za ostale ostaje taj dan jutarnji termin u 9.00 sati u četvrttak, 20.2.2020.)   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Usmeni dio ispita održat će se u četvrtak, 20.2.2020. u 9.00 umjesto u srijedu 19.2.2020.   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Usmeni dio ispita održat će se u srijedu, 19.2.2020. u kabinetu predmetnog nastavnika Preradovićeva 1/1, prizemlje, s početkom u 9.00 sati izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Umjesto zakazanog termina 19. 2. (srijeda) ispit iz kolegija Osnove IKT, IKT i društvo i Informatizacija uredskog poslovanja će se održati 17. 2. (ponedeljak) s početkom u 16:00 sati u predavaoni 202 (FET). U navedeno vrijeme moguć je uvid u rezultate radova. doc. dr.  sc. Snježana Babić
Ispitni rok iz kolegija IT Management, Modeliranje i simulacija, Teorija sustava održat će se 13.2.2020. u 15 sati u kabinetu 17.   Ispitni rok iz kolegija Arhitektura organizacije održat će se 13.2.2020. u 15 sati u TCR dvorani. doc. dr. sc. Darko Etinger  
Na temelju članka 15. Statuta Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli i članka 2. Odluke o kriterijima za utvrđivanje slabijeg socio-ekonomskog statusa studenata koji studiraju na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli (KLASA: 003-08/16-02/09, URBROJ: 380-01-16-1, od 19. veljače 2016. godine i KLASA: 003-08/16-02/09, URBROJ: 380-01-18-2 od 28. veljače 2018. godine) rektor Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli dana 11. veljače 2020. godine raspisao je Natječaj za dodjelu jednokratne potpore (pomoći) studentima slabijeg socio-ekonomskog  statusa koji studiraju na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli.
U tjednu od 10. do 14. veljače, konzultacije će se održati u srijedu, 12. veljače, u terminu od 16 do 17 sati. Izv. prof. dr. sc. Tihomir Orehovački
Fakultet informatike u Puli raspisuje Javni poziv za izbor demonstratora u akademskoj godini 2019./2020. na kolegiju Baze podataka I  (jedan izvršitelj/ica). 
Usmeni dio ispita iz kolegija Operacijska istraživanja održat će se u četvrtak, 6.2.2020. u kabinetu predmetnog nastavnika, Preradovićeva 1/1 u prizemlju, s početkom u 9.00 sati. izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Ispitni rok iz kolegija IT Management, Upravljanje projektima, Modeliranje i simulacija, Modeliranje poslovnih procesa, Poslovni informacijski sustavi održat će se 6.2.2020. u 15 sati u kabinetu 17.   doc. dr. sc. Darko Etinger 
Ispitni rok iz kolegija Arhitektura organizacije održat će se 6.2.2020. u 15 sati u dvorani TCR (zgrada FET-a). dr. sc. Daglas Koraca
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“, u suradnji s Fachhochschule Burgenland GmbH- Eisenstadt iz Austrije, i ove godine organizira Ljetnu školu hrvatskog i njemačkog jezika.
Studenti koji žele polagati ispit iz kolegija Matematika za informatičare 2, ispit trebaju prijaviti pod novom šifrom kolegija ( MZINFIPU - 199566 ). U slučaju da im prijava nije omogućena, trebaju se obratiti ISVU službi.  Pismeni dio ispita održat će se u ponedjeljak, 3.2.2020. u dvorani 302 s početkom u 11.00.
Na temelju članka 12. stavka 3. Zakona o studentskom zboru i drugim studentskim organizacijama, a sukladno članku 5. Pravilnika o financiranju Studentskog zbora Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli i studentskih programa, Studentski zbor Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli dana 21. siječnja 2020. godine raspisuje Natječaj za financiranje studentskih programa koje provode studentske organizacije ili pojedini studenti.
Od petka, 17. siječnja 2020. godine Ured za studente i obrazovne programe radi prema novom radnom vremenu.
EURES Hrvatska u suradnji s njemačkom službom za zapošljavanje, uredom u Kölnu (Bundesagentur für Arbeit, Agentur für Arbeit Köln) otvara poziv inozemnim  studentima/studenticama, zainteresiranima za zapošljavanje u SR Njemačkoj  do najviše 3 mjeseca u kalendarskoj godini tijekom ljetnih praznika.
Nastava iz kolegija Operacijska istraživanja - izvanredni studij (5. semestar studij Informatike) održat će se u utorak, 14.1.2020. s početkom u 17.00 sati u novoj zgradi ekonomije.   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Odgađa se nastava iz kolegija Operacijska istraživanja, treća godina studija Informatike, koja se trebala održati 23.12.2019. (ponedjeljak). Nadoknada nastave bit će nakon praznika.   izv.ptof.dr.sc. Valter Boljunčić
Obavještavaju se studenti da će nastava kolegija Operacijska istraživanja, za izvanredne studente, održati danas, 17. prosinca 2019. godine s početkom u 17 sati, u Informatičkoj učionici (podrum nove zgrade FET-a, Preradovićeva 1/1). Izv. prof. dr. sc. Valter Boljunčić
Po prijašnjem dogovoru nastava za izvanredne studente iz kolegija Operacijska istraživanja održat će se u utorak, 10.12.2019. s početkom u 17.00 sati - nova zgrada ekonomije (Preradovićeva 1/1) izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Predavanje 12.12.2019 neće se održati zbog spriječenosti asistentice. Slijdeće predavanje bit će 19.12. prema rasporedu, a na njemu će biti prezentacija tema seminara.
Operacijska istraživanja- izvanredni studenti   Mole se izvanredni studenti, preddiplomski studij na Fakultetu informatike, da se jave predmetnom nastavniku,  izv.prof.dr.sc . Valter Boljunčić, na mail vbolj@  unipu.hr , do petka, 6.12.2019. radi dogovora o nastavi. Predlaže se da prvo predavanje bude u utorak, 10.12.2019. u 17.00 sati u zgradi Preradovićeva 1/1. (nova zgrada ekonomije) Dalnji termini će se dogovoriti   izv.prof.dr.sc . Valter Boljunčić
U ponedjeljak, 2. prosinca 2019. godine, nastava i konzultacije se zbog službene odsutnosti neće održavati. izv. prof. dr. sc. Tihomir Orehovački
Izrada studentskih iskaznica (x-ica)
Studenti prvih godina preddiplomskih i diplomskih studija koji se nisu slikali za studentske iskaznice (x-ice) molimo da dođu u Ured za studente i obrazovne programe, suteren zgrade FET-a, Preradovićeva 1, soba 8.  
Sveučilište dana 8. studenog 2019. godine raspisuje Drugi natječaj za mobilnost studenata u svrhu studijskog boravka u okviru programa Erasmus+ za ljetni semestar akademske godine 2019./2020. Svrha boravka na inozemnoj visokoškolskoj instituciji može biti studijski boravak koji podrazumijeva slušanje kolegija i polaganje ispita.
Fakultet informatike u Puli raspisuje Javni poziv za izbor demonstratora u akademskoj godini 2019./2020. na sljedećim kolegijima:
Sportske aktivnosti za studente Sveučilišta u zimskom semestru 2019./2020. godine održavaju se u sportskoj dvorani u Ronjgovoj 1 prema sljedećem rasporedu:
Natjecanje timova studenata održat će se u nedjelju, 27. listopada 2019. , a sastojat će se od rješavanja 8-10 zadataka unutar 5 sati . Dozvoljeni programski jezici su Python, C/C++ i Java na Linux platformi. Svi zainteresirani timovi moraju se prijaviti za natjecanje najkasnije do srijede, 23. listopada , tako da za svakog člana tima pošalju podatke: - ime i prezime - broj telefona - e-mail - godina rođenja - godina početka studiranja - naziv studija, fakultet, sveučilište na adresu studenti@hsin.hr (cc tihomir.orehovacki@unipu.hr ). Više informacija o prijavama i natjecanju možete saznati ovdje .
U ponedjeljak, 21. listopada 2019. godine, nastava i konzultacije se zbog spriječenosti nastavnika neće održavati. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački
[PROGRAMIRANJE] Promjena raspodjela...
Mijenja se podjela i raspored grupa za  vježbe  iz kolegija Programiranje .  Nova podjela po prvom slovu prezimena je sljedeća: - Informatika [A - K] - srijeda (18:30-20:00) [L - Ž] - četvrtak (18:30-20:00)
Preuzimanje studentskih iskaznica...
Obavještavaju se studenti da, od srijede 16. listopada,  studentske iskaznice (x-ice) mogu preuzeti u zgradi Sveučilišta, Ronjgova 1 (prvi kat desno, soba. 16 b) u vremenu od 8.30 do 10 sati te od 11 do 12 sati, uz predočenje osobne iskaznice. 
Predavanje ERP sustava 17.10.2019 neće se održati zbog službene spriječenosti asistentice. Slijedeće predavanje je 24.10. prema rasporedu.
Opća pedagogija - raspored nastave za...
Prema novoj organizaciji nastave za studente nastavnog smjera informatike, nastavu iz kolegija Opća pedagogija slušat će sa studentima Programa stjecanja pedagoških kompetencija koja će se realizirati  utorkom i srijedom od 16.00-20.00 sati u predavaonici 25 na I. katu Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti (ul. Ronjgova 1) u sljedećim terminima:  30. listopada i  5., 6., 12., 13., 19. i 20. studenoga (prema rasporedu u nastavku).   Prof. dr. sc. Nevenka Tatković
Kako dobiti elektronički identitet u...
Svi studenti koji su upisani na studije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli imaju pravo na AAI@EduHr korisnički račun za korištenje sveučilišnih online usluga. U nastavku pročitajte kratke upute za preuzimanje podataka za pristup računu i ne zaboravite odmah promijeniti lozinku!  
Senat Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli je na svojoj 27. sjednici održanoj dana 30. rujna 2019. godine donio Pravilnik o izmjenama Pravilnika o studiranju. Novom izmjenom uklonjena je odredba koja je propisivala da status studenta traje dvostruko dulje od propisanog vremena trajanja studija i uvedena nova odredba kojom je regulirano da status studenta traje do prestanka izvođenja studijskog programa.
Predavanje kolegija ERP sustavi koje bi trebalo biti 03.10. u 17 h neće se održati. Prvo predavanje bit će slijedeći četvrtak 10.10. prema rasporedu.
Usmeni dio ispita održat će se u četvrtak, 26.9.2019., s početkom u 11.00 sati u kabinetu predmetnog nastavnika, prizemlje Preradovićeva 1/1. izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Na stranicama e-učenja objavljeni su rezultati ispita održanog 23.9.2019. Studenti svoje radove mogu pogledati u utorak, 24.09.2019. u 11.00 sati u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14). Termin usmenog ispita bit će objavljen naknadno.  Studenti koji su htjeli prijaviti dekanski rok, a moraju samo usmeno odgovarati, trebaju se javiti asistentici putem e-maila najkasnije do utorka, 24.09.2019. u 8.00 sati.
U ponedjeljak, 23. rujna 2019. godine, konzultacije se zbog spriječenosti nastavnika neće održavati. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački
Studenti koji žele prijaviti dekanski rok 23.9.2019. trebaju od nositelja kolegija zatražiti zadatke. Termin usmenog ispita bit će objavljen naknadno na oglasnoj ploči.
Pismeni dio ispita održat će se u ponedjeljak, 23. rujna 2019. u dvorani 202 s početkom u 11.00 sati.
Pismeni dio ispita održat će se u ponedjeljak, 23. rujna 2019. u dvorani 202 s početkom u 11.00 sati.
Pismeni dio ispita održat će se u ponedjeljak, 23. rujna 2019. u dvorani 202 s početkom u 11.00 sati.
Usmeni dio ispita održat će se u petak, 20.9.2019. u 8:30 sati u informatičkom kabinetu 44 (2. kat, stara zgrada FET-a).
Usmeni dio ispita održat će se u petak, 20.9.2019., s početkom u 8.30 sati u kabinetu predmetnog nastavnika, prizemlje Preradovićeva 1/1.   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Na stranicama e-učenja objavljeni su rezultati ispita održanog  17.9.2019. Studenti svoje radove mogu pogledati u srijedu, 18.9.2019. u 11.00 u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14). Termin usmenog dijela ispita bit će objavljen naknadno na stranicama e-učenja.  
Usmeni dio ispita za studente iz kolegija Operacijska istraživanja koji su prijavili rok 3.9.2019., ili sa ranijih rokova, održat će se u ponedjeljak, 16.9.2019. u kabinetu predmetnog nastavnika, Preradovićeva 1/1 u prizemlju, s početkom u 10.00 sati   izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Pismeni dio ispita  održat će se u četvrtak , 19. rujna 2019.  u dvorani Rinfo (Rovinjska 14) s početkom u 11.00 sati.
Pismeni dio ispita  održat će se u utorak , 17. rujna 2019.  u dvorani 202 (nova zgrada FET-a) s početkom u 11.00 sati.
Pismeni dio ispita  održat će se u utorak , 17. rujna 2019.  u dvorani 202 (nova zgrada FET-a) s početkom u 11.00 sati.
Studenti koji su prijavili ispitni rok 3.9.2019. i žele izaći na usmeni ispit trebaju se što prije javiti nositelju kolegija na e-mail.
Konzultacije i obrane završnih radova će se u ponedjeljak, 9. rujna 2019. godine, održavati u terminu od 9 do 10 sati u kabinetu u Rovinjskoj. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački
Na stranicama e-učenja objavljeni su rezultati ispita održanog  3.9.2019. Studenti svoje radove mogu pogledati u petak, 6.9.2019. u 11.00 u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14). Termin usmenog dijela ispita bit će objavljen naknadno na stranicama e-učenja.
Na stranicama e-učenja objavljeni su  rezultati ispita održanog  3.9.2019.  Studenti svoje radove mogu pogledati u petak, 6.9.2019. u 11.00 u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14).  
Ispitni rok 4.9.2019. iz kolegija Modeliranje poslovnih procesa, Modeliranje i simulacija, Poslovni informacijski sustavi, Umjetna inteligencija, Informacijski management i odgađaju se za srijedu, 11.9.2019. zbog izvanredne spriječenosti nositelja kolegija. Doc. dr. sc. Darko Etinger
Pismeni ispit održat će se u četvrtak, 5.9.2019. u dvorani Rinfo s početkom u 11:00 sati.
Pismeni dio ispita održat će se u utorak, 3. rujna 2019. u dvorani 202 (zgrada FET-a) s početkom u 11:00 sati.
Pismeni dio ispita održat će se u utorak, 3. rujna 2019. u dvorani 202 (zgrada FET-a) s početkom u 11:00 sati.
Uniline d.o.o. objavljuje natječaj za...
Uniline d.o.o. raspisuje natječaj za dodjelu 4 stipendija studentima/cama završnih godina Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli iz polja turizma, financija, informatike, kulture i turizma te ekonomije. Iznos stipendije je 1.250,00 kn , a razdoblje stipendiranja je od 1.10.2019. do 30.9.2020. godine.  
Hrvatska narodna banka radi potpore budućim, mladim stručnjacima, u skladu s poslovnim interesima i mogućnostima, u 2019. godini dodjeljuje ukupno osam stipendija, u visini od 3.000,00 kuna neto mjesečno, za studente profila potrebnog za rad u Hrvatskoj narodnoj banci (četiri za studente informatike, dvije za studente matematike i dvije za studente ekonomije).
U tjednu od 22. do 26. srpnja 2019. godine, konzultacije će se održati u utorak, 23. srpnja, od 14 do 15 sati u kabinetu 17 u Preradovićevoj. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački
Obavještavaju se studenti da će se konzultacije ovaj tjedan održati u srijedu 10.07.2019. od 12h do 13h te u četvrtak 11.07.2019. od 17h do 18h u kabinetu 17.
U ponedjeljak, 8. srpnja 2019. godine, konzultacije se neće održavati. Nadoknade istih održati će se u petak, 12. srpnja 2019. godine, od 8 do 9 sati. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački
Ispitni rok 3.7.2019. održat će se prema sljedećem rasporedu u kabinetu 17: Modeliranje poslovnih procesa - pismeni ispit u 15 sati (dvorana 402), usmeni ispit u 16 sati (kabinet 17) Teorija sustava - 15 sati Modeliranje i simulacija - 15 sati Poslovni informacijski sustavi - 15 sati IT management - 17 sati Umjetna inteligencija - 17 sati   doc. dr. sc. Darko Etinger
Na stranicama e-učenja objavljeni su rezultati ispita održanog  1.7.2019.  Studenti svoje radove mogu pogledati u srijedu, 3.7.2019. u 11.00 u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14).
Na stranicama e-učenja objavljeni su rezultati ispita održanog  1.7.2019.  Studenti svoje radove mogu pogledati u srijedu, 3.7.2019. u 11.00 u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14).
Usmeni ispit iz kolegija Operacijska istraživanja održat će se u utorak, 2.7.2019. u kabinetu predmetnog nastavnika, Preradovićeva 1/1, s početkom u 8.00 sati.
U tjednu od 1. do 5. srpnja 2019. godine, konzultacije će se umjesto u ponedjeljak, održati u petak. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački
Pismeni dio ispita  održat će se u  ponedjeljak, 1. srpnja 2019.  u dvorani 202 (nova zgrada FET-a) s početkom u 10.00 sati.
Pismeni dio ispita  održat će se u  ponedjeljak, 1. srpnja 2019.  u dvorani 202 (nova zgrada FET-a) s početkom u 10.00 sati.
Pismeni dio ispita održat će se u četvrtak, 27.6.2019. u dvorani Rinfo (Rovinjska 14) s početkom u 11.00 sati.
Usmeni dio ispita iz kolegija Operacijska istraživanja održat će se u srijedu, 26.6.2019. u kabinetu predmetnog nastavnika, Preradovićeva 1/1, s početkom u 8.00 sati izv.prof.dr.sc. Valter Boljunčić
Pozivaju se studenti Martin Zekić i Sanja Križan Sučić da dođu u utorak 18.06.2019. u 14.30h u kabinet 17.
Obavještavaju se studenti da će se konzultacije za ovaj tjedan održati u utorak 18.06.2019. u terminu od 14.30h do 15.30h u kabinetu 17.
Ispitni rok iz kolegija Umjetna inteligencija održat će se u četvrtak, 27.6.2019. u 17 sati u kabinetu 17. Doc. dr. sc. Darko Etinger
Ispitni rok iz kolegija Informacijski management održat će se u srijedu, 19.6.2019. u 17 sati u kabinetu 17. Doc. dr. sc. Darko Etinger
Ispitni rok iz kolegija Teorija sustava održat će se u srijedu, 19.6.2019. u 17 sati u kabinetu 17. Doc. dr. sc. Darko Etinger
Ispitni rok iz kolegija Modeliranje i simulacija održat će se prema sljedećem rasporedu: - srijeda, 19.6.2019. u 15 sati u kabinetu 17 - četvrtak, 27.6.2019. u 16 sati u kabinetu 17 (za studente koji polažu previše kolegija na dan 19.6.)   Doc. dr. sc. Darko Etinger
Ispitni rok iz kolegija Poslovni informacijski sustavi održat će se u srijedu, 19.6.2019. u 15 sati u kabinetu 17. Doc. dr. sc. Darko Etinger
Ispitni rok iz kolegija Modeliranje poslovnih procesa održat će se u srijedu, 19.6.2019. prema sljedećem rasporedu: - pismeni ispit: 15 sati, dvorana 202 - usmeni ispit: 15:50, kabinet 17   Doc. dr. sc. Darko Etinger
Pismeni dio ispita održat će se 17.6.2019. u dvorani Istra (nova zgrada FET-a) s početkom u 11.00 sati.
Pismeni dio ispita održat će se 17.6.2019. u dvorani Istra (nova zgrada FET-a) s početkom u 11.00 sati.
U tjednu od 17. do 21. lipnja 2019. godine, konzultacije će se umjesto u ponedjeljak, održati u srijedu, 19. lipnja 2019. godine, u terminu od 8:00 do 8:45 sati. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački  
Pismeni dio ispita održat će se u  srijedu, 12.6.2019. u 9.30 sati  u informatičkom kabinetu (nova zgrada FET-a, podrum). Usmeni dio ispita održat će se istoga dana iza 14 sati.  Moli se student koji je prijavio ispit da se javi asistentici.
U tjednu od 10. do 14. lipnja 2019. godine, konzultacije će se umjesto u ponedjeljak, održati u srijedu, 12. lipnja u terminu od 9 do 10 sati. Od 17. lipnja 2019. godine, konzultacije će se održavati ponedjeljkom od 8 do 9 sati. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački  
EUROSTUDENT VII je najveće europsko istraživanje o kvaliteti studentskog života i ekonomskim uvjetima studiranja, a provodi se u više od 30 zemalja Europe.
Pozivamo da nam se pridružite kao sudionik te u ugodnoj i kreativnoj atmosferi steknete nova poznanstva i prilike za suradnju. MoodleMoot Hrvatska 2019. održat će se u petak 7. lipnja 2019. u prostorijama Sveučilišnog računskog centra Srce. Deveti Moodlemoot Hrvatska organiziraju Centar za e-učenje Srca i Centar potpore e-učenju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
U srijedu 29. svibnja 2019. godine, u Hotelu Histria u Puli, održati će se radionica na temu društvenih inovacija odnosno društvenog inoviranja. Na radionicu su pozvani članovi akademske zajednice, predstavnici različitih ustanova, udruga, institucija, jedinica lokalne i regionalne samouprave - da sudjeluju i daju svoj doprinos, ali i upoznaju metodu Design thinking i temu društvenih inovacija.
Veleposlanstvo Japana raspisalo je u ime japanskog Ministarstva obrazovanja, kulture, sporta, znanosti i tehnologije natječaj za dodjelu stipendija za preddiplomski i diplomski (istraživački) studij te stručne studije na visokim školama u Japanu. Stipendije se dodjeljuju za početak studija u Japanu u akademskoj godini 2020./2021.
Pravo na podnošenje zahtjeva za financiranje studentskih aktivnosti/projekta/programa imaju: Studentski zbor Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, sve studentske udruge koje su upisane u Upisnik studentskih udruga Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli odnosno studentske udruge uključujući i alumni udruge koje djeluju na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli, a registrirane su kod drugih nadležnih ustanova. Skupine studenata ili studenti pojedinačno mogu podnijeti zahtjev u okviru zahtjeva Studentskog zbora Sveučilišta. Isti podnositelj može podnijeti više zahtjeva ali svaki na posebnom obrascu. Zahtjevi moraju ispunjavati kriterije za dodjelu sredstava te način vrednovanja studentskih projekata (kriteriji su objavljeni na web stranici Centra u sklopu poziva).
Ovim putem obavještavamo studente da se rok za prijavu na Erasmus+ natječaj za mobilnost studenata u svrhu studijskog boravka za akademsku godinu 2019./2020. produljuje do 15. svibnja 2019. godine. 
Usmeni ispit održat će se u ponedjeljak, 29. travnja 2019. u kabinetu br. 20 (Preradovićeva 1/1) s početkom u 8.00 sati.
Usmeni dio ispita održat će se u ponedjeljak, 29. travnja 2019. u kabinetu br. 20 (Preradovićeva 1/1) s početkom u 8.00 sati. Popis studenata objavljen je na stranicama e-učenja.
Usmeni ispit održat će se nakon praznika, a točan termin bit će objavljen naknadno na oglasnoj ploči.
Na stranicama e-učenja objavljeni su rezultati ispita održanog 16.4.2019. Studenti svoje radove mogu pogledati u četvrtak, 18.4.2019. u 11.00 u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14). Usmeni dio ispita održat će se nakon praznika. Točan termin bit će objavljen naknadno na stranicama e-učenja.
Na stranicama e-učenja objavljeni su rezultati ispita održanog 16.4.2019. Studenti svoje radove mogu pogledati u četvrtak, 18.4.2019. u 11.00 u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14) ili u vrijeme konzultacija. Usmeni ispit održat će se u četvrtak, 18.4.2019. u 9.00 sati u kabinetu br. 44 (2. kat, stara zgrada FET-a).
ESN – Erasmus Student Network Hrvatska organizira godišnji skup svih sekcija i predstavnika u uvali Scott u Kraljevici. Skup će biti održan od 3. do 5. svibnja 2019. godine. Na skupu će se predstaviti sve dosadašnje sekcije, njihov rad i uloga ESN-a u visokoškolskim ustanovama koje su dio Erasmus+ programa.
Pismeni dio ispita održat će se u četvrtak, 11.4.2019. u informatičkom kabinetu 44, 2. kat stare zgrade FET-a, s početkom u 10.30 sati.
Zbog malog broja zaprimljenih prijava za Erasmus+ natječaj za mobilnost studenata u svrhu studijskog boravka za akademsku godinu 2019./2020., natječaj se  produljuje do 30. travnja 2019. godine.
Obavještavaju se studenti da će se ispitni rok iz kolegija Opća pedagogija zbog zauzeća dvorane održati 16.04.2019. (utorak) u dvorani 202 s početkom u 18h.
Obavještavaju se studenti da će se ispitni rok iz kolegija Sustavi e-učenja zbog zauzeća dvorane održati 16.04.2019. (utorak) u dvorani 202 s početkom u 18h.
U ponedjeljak, 8. travnja 2019. godine, predavanja i konzultacije iz kolegija kojima sam nositelj se zbog službene odsutnosti neće održavati. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački
Zbog velikog broja zainteresiranih studenata, CMG Hrvatska ponovno će održati radionice na teme „Pisanje CV-a“ i „Tips & tricks tijekom selekcijskog procesa“. Predavačice s višegodišnjim iskustvom u više segmenata HR-a, s naglaskom na recruitmentu su Vinka Scotti (People&Culture Specialist) i Martina Antonelić (People&Culture Specialist). Radionice će se održati u utorak 9. travnja 2019. u 10 sati u zgradi Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ u Stanici 50.
Cilj „Hackathona“ je razviti mobilnu aplikaciju koja će osobama s invaliditetom, građanima i posjetiteljima grada Zagreba pružiti potrebne informacije o pristupačnosti objekata od interesa na području našeg glavnog grada. 
Natječaj za mobilnost studenata u...
Sveučilište dana 7.3.2019. raspisuje Natječaj za mobilnost studenata u svrhu studijskog boravka u okviru programa Erasmus+ za akademsku godinu 2019./2020. Svrha boravka na inozemnoj visokoškolskoj instituciji može biti studijski boravak koji podrazumijeva slušanje kolegija i polaganje ispita. Za vrijeme mobilnosti student je obavezan upisati minimalno 25 ECTS bodova po semestru, kako je definirano Pravilnikom o međunarodnoj mobilnosti Sveučilišta. Prijave na natječaj primaju se zaključno do 8.4.2019. godine, a tekst Natječaja te vezane dokumente preuzmite u nastavku. 
Predavanja iz kolegija Umjetna inteligencija neće se održati 7.3.2019. zbog bolesti. Sljedeći termin nastave predviđen je za 14.3.2019. od 8:50-10:45 sati. Doc. dr. sc. Darko Etinger
Nastava iz kolegija Modeliranje poslovnih procesa neće se održati 5.3.2019. zbog bolesti. Sljedeći termin nastave predviđen je za 12.3.2019. od 8:30-11:30 sati. Doc. dr. sc. Darko Etinger
Obavještavaju se studenti da se nastava (vježbe) danas 28.02.2019. odgađa. Studenti će naknadno biti obavješteni o terminu nadoknade.
Obavještavaju se studenti da će se konzultacije u ljetnom semestru 2018./2019. održavati utorkom od 17h do 18h u kabinetu 17 (pored skriptarnice) u zgradi FET-a.
Pozivaju se studenti koji su prijavili ispitne rokove u veljači iz kolegija ICT i društvo u vezi dogovora u srijedu 27.02.2019. u 17h u dvoranu 202.
Obavještavaju se studenti da će nastava (vježbe) za redovne i izvanredne studente iz kolegija Multimedijalni sustavi te dogovor u vezi obveza na kolegiju i provođenja nastave (vježbe) započeti u četvrtak 28.02.2019. u 14h u dvorani Pula.
Obavještavaju se studenti da će nastava za redovne i izvanredne studente iz kolegija Metodika nastave informatike te dogovor u vezi obveza na kolegiju i provođenja nastave započeti u srijedu 27.02.2019. u 17.45h u dvorani 202.
Usmeni ispit održat će se u četvrtak, 28. veljače 2019. u kabinetu br. 20 (Preradovićeva 1/1) prema sljedećem rasporedu: 9:00 sati studenti čija prezimena počinju slovom A - M 10:00 sati studenti čija prezimena počinju slovom N - Ž .
Usmeni ispit održat će se tokom sljedećeg tjedna. Točno vrijeme bit će objavljeno naknadno.  
Na stranicama e-učenja objavljeni su rezultati ispita održanog 18.2.2019. Studenti svoje radove mogu pogledati u četvrtak, 21.2.2019. u 11.00 u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14). Termin usmenog dijela ispita bit će objavljen naknadno na stranicama e-učenja.
Na e-učenju objavljeni su rezultati ispita održanog 18.2.2019. Studenti svoje radove mogu pogledati u utorak, 19.2.2019. u 11.00 u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14) ili u vrijeme konzultacija. Termin usmenog dijela ispita te popis studenata za usmeni ispit i upis ocjena bit će objavljeni naknadno na e-učenju.
Umjesto u ponedjeljak, 18.02.2019., konzultacije će se održati u srijedu, 20.02.2019. od 10:30 do 11:30 sati. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački
Pismeni dio ispita održat će se u ponedjeljak, 18. veljače 2019. u dvorani Pula (nova zgrada FET-a) s početkom u 11:00 sati.
Pismeni dio ispita održat će se u ponedjeljak, 18. veljače 2019. u dvorani Pula (nova zgrada FET-a) s početkom u 11:00 sati.
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli dana 14. veljače 2019. godine raspisuje Natječaj za dodjelu financijskih potpora i mobilnost studenta na visokoškolskim institucijama u svrhu stručne prakse u okviru programa Erasmus+. Prijave na natječaj se primaju do popunjena mjesta. Tekst Natječaja te vezane dokumente preuzmite u nastavku...  
Usmeni ispit održat će se u četvrtak, 7.2.2019. u kabinetu br. 20 (Preradovićeva 1/1) prema sljedećem rasporedu:
Na stranicama e-učenja objavljeni su rezultati ispita održanog  4.2.2019 . Studenti svoje radove mogu pogledati u srijedu, 6.2.2019. u 11.00 u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14). Popis studenata za usmeni dio ispita i upis ocjena bit će objavljen naknadno na stranicama e-učenja.
Na stranicama e-učenja objavljeni su rezultati ispita održanog  4.2.2019 . Studenti svoje radove mogu pogledati u srijedu, 6.2.2019. u 11.00 u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14). Popis studenata za usmeni dio ispita i upis ocjena bit će objavljen naknadno na stranicama e-učenja.
Obavještavaju se studenti da će se ispit iz kolegija Metodologija istraživačkog rada održati u ponedjeljak 04.02.2019. u 15h u dvorani 302.
Rektor Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli dana 28. siječnja 2019. godine raspisuje natječaj za dodjelu jednokratne potpore (pomoći) studentima slabijeg socio-ekonomskog statusa koji studiraju na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli. Mjera kroz koju se olakšava pristup studijima studentima slabijeg socio-ekonomskog statusa u akademskoj godini 2018./2019. je jednokratna potpora (pomoć) studentima. Odluku o provedenom natječaju i dodjeli jednokratne potpore (pomoći) donosi rektor Sveučilišta. Iznos jednokratne potpore (pomoći) po studentu iznosi: 4.000,00 kuna. Broj jednokratnih potpora (pomoći): 15.
Na temelju članaka 15. Statuta Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli i članka 11. Pravilnika o dodjeljivanju stipendija izvrsnim redovitim studentima sveučilišnih i stručnih studija Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (KLASA: 003-08/14-01/01-01, URBROJ: 380-01-01-18-4 od 21. veljače 2018. godine), rektor Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli dana 14. siječnja 2019. godine raspisuje Natječaj za dodjelu stipendija izvrsnim redovitim studentima sveučilišnih i stručnih studija Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli u akademskoj godini 2018./2019.
Obavještavaju se studenti da se predviđena seminarska nastava u ponedjeljak 14.01.2019. odgađa te da će se nadoknada iste održati u petak 18.01.2019. od 13.15h do 15h u dvorani 202. Svi studenti koji nisu izvršili svoje obveze po unaprijed definiranim datumima, naknadno upisani studenti koji nisu na popisu te studenti koji su po redovnom redoslijedu moraju doći i prezentirati svoje radove ovaj petak.
Obavještavaju se studenti da će se konzultacije za ovaj tjedan održati u petak 18.01.2019. od 15h do 16.30h u kabinetu 17 (zgrada FET-a).
Obavještavaju se studenti prve godine prediplomskog studija Informatike da se nastava iz kolegija Uvod u metodologiju stručnog i znanstvenog rada neće održati u petak, 11.1.2019.
Nastava predviđena za četvrtak, 10.1.2019. odgađa se zbog odsustva predmetnog nastavnika.
Obavještavaju se studenti da se predviđena seminarska nastava u ponedjeljak 07.01.2019. odgađa te da će se nadoknada iste održati u petak 11.01.2019. od 13.15h do 15h u dvorani 202. Svi studenti koji nisu izvršili svoje obveze po unaprijed definiranim datumima, naknadno upisani studenti koji nisu na popisu te studenti koji su po redovnom redoslijedu moraju doći i prezentirati svoje radove ovaj petak.
Obavještavaju se studenti da će se konzultacije za ovaj tjedan održati u petak 11.01.2019. od 15h do 16.30h u kabinetu 17 (zgrada FET-a).
Na stranicama e-učenja objavljeni su rezultati ispita održanog 11. prosinca 2018. Studenti mogu pogledati svoje radove u ponedjeljak, 17. prosinca 2018. u 12.00 sati u kabinetu br. 2, Rovinjska 14.  
Rezultati ispita objavljeni su na stranicama e-učenja.
Usmeni ispit održat će se u četvrtak, 13.12.2018. u 8.00 sati u kabinetu br. 20 (Preradovićeva 1/1).
Nastava iz kolegija Poslovni informacijski sustavi 13.12.2018. održat će se u dvorani 402 od 15:00 do 16:50 sati.   Doc. dr. sc. Darko Etinger
Pismeni dio ispita održat će se 11. prosinca 2018. u dvorani Istra s početkom u 17:45 sati.  
Zbog obveze sastanka u vezi prakse za studente III. godine preddiplomskog studija, nastava iz kolegija Modeliranje i simulacija neće se održati 7.12.2018.   Doc. dr. sc. Darko Etinger
Nastava predviđena za četvrtak, 6.12.2018. odgađa se zbog službene spriječenosti nastavnika.
Nastava predviđena za četvrtak, 6.12.2018. odgađa se zbog službene spriječenosti nastavnika.
Laboratorijske vježbe iz kolegija Programiranje za izvanredne studente održavati će se, počevši od 07.12.2018., petkom od 17:40 do 20 sati u info kabinetu 44 u Preradovićevoj.
Ispitni rok iz kolegija Modeliranje poslovnih procesa zakazan za 5.12.2018. održat će se u četvrtak, 6.12.2018. u 18:30 sati u kabinetu 17. Doc. dr. sc. Darko Etinger
U tjednu od 3. do 7. prosinca 2018. godine nastava i konzultacije se, zbog službene odsutnosti, neće održavati. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački
Pisani ispit iz kolegija Engleski jezik II od 26. studenog 2018. nije položio nitko od prijavljenih studenata. Maja Novak Lađarević
Zbog službene odsutnosti, konzultacije, 27. 11. 2018. se neće održati.
Obavještavaju se studenti da se konzultacije u utorak, 20. studenog 2018. neće održati. Ukoliko je potrebno, studenti se mogu javiti putem e-pošte. Maja Novak Lađarević
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli će tijekom akademske godine 2018./2019. organizirati potporu studentima s motoričkim poremećajima na Sveučilištu, a pomoću studenta – asistenta u nastavi. Za odabir asistenata u nastavi, ovisno o broju studenata s motoričkim poremećajima, Sveučilište će raspisati natječaj koji će biti dostupan na službenim sveučilišnim mrežnim stranicama najkasnije početkom prosinca. Potpora za studente s motoričkim poremećajima (60% i više) može uključivati potporu pri kretanju (odlazak i dolazak na fakultet te kretanje po prostoru, rješavanje administrativnih procedura, nabavu literature, fotokopiranje) te pomoć u praćenju nastave, a sve u skladu s unaprijed definiranim potrebama studenata s invaliditetom.   ured@unipu.hr
U tjednu od 19. do 23. studenog 2018. godine predavanja i konzultacije iz kolegija kojima sam nositelj se zbog službene odsutnosti neće održavati. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački
Pismeni ispit održat će se 8.11.2018. u kabinetu br. 2 (Rovinjska 14) s početkom u 10.30 sati.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja u svrhu provedbe dodjele državnih stipendija u STEM područjima znanosti u akademskoj godini 2018./2019. uputilo je svim redovitim studentima studijskih programa u STEM područjima znanosti obavijest s uputama za provjeru podataka na njihove adrese elektroničke pošte evidentirane u sustavu  AAI@EduHr .
U svrhu zabave i rekreacije od 9. studenog počinje grupa za grčke narodne plesove koja će se održavati petkom od 15 do 17 sati u sportskoj dvorani Sveučilišta u Ronjgovoj 1. Dobrodošli su kako djelatnici Sveučilišta tako i studenti...
Prvi termin nastave za izvanredne studente održat će se 6.11.2018. u dvorani Rinfo (Rovinjska 14) s početkom u 17.00 sati.
Sveučilište dana 23.10.2018. raspisuje Natječaj za dodjelu financijskih potpora i mobilnost na visokoškolskim institucijama za ljetni semestar akademske godine 2018./2019. Svrha boravka na inozemnoj visokoškolskoj instituciji može biti studijski boravak koji podrazumijeva slušanje kolegija i polaganje ispita. Za vrijeme mobilnosti student je obavezan upisati minimalno 25 ECTS bodova po semestru, kako je definirano Pravilnikom o međunarodnoj mobilnosti Sveučilišta. Prijave na natječaj se primaju zaključno do 20.11.2018. godine, a tekst Natječaja te vezane dokumente preuzmite u nastavku.
Konzultacije će se u zimskom semestru održavati ponedjeljkom od 13:30 do 14:30 sati u sobi broj 3 u Rovinjskoj 14. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački
Zahtjevi za obročnom otplatom školarine prilikom upisa u akademsku godinu 2018./2019. mogu se podnijeti do zaključno 22. listopada 2018. godine. Zahtjev podneseni nakon navedenog roka će se odbacivati kao nepravodobni.    
Obavještavaju se studenti da će se konzultacije u zimskom semestru 2018/2019. održavati ponedjeljkom od 13.30h do 14.30h u kabinetu 17 (pored skriptarnice - zgrada FET-a).
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli pretplatilo se na ProQuest baze podataka Health Research Premium Collection, SciTech Premium Collection i Social Science Premium Collection, a radi korištenja prilikom pisanja stručnih i znanstvenih radova te provođenja istraživanja. Za kvalitetniju upotrebu baza organiziran je web trening ( webinar ), a održat će 17. listopada 2018. godine od 11 do 12 sati.
Sportske aktivnosti za studente Sveučilišta u zimskom semestru 2018./2019. godine održavaju se u sportskoj dvorani u Ronjgovoj 1 prema sljedećem rasporedu:
Obavještavaju se studenti da će predavanja iz kolegija ICT i društvo započeti u srijedu 10.10.2018. u 12h u dvorani 403, dok će seminarska nastava započeti u ponedjeljak 15.10.2018. u 14.45h u Telekonferencijskoj dvorani u prizemlju zgrade FET-a.
Na e-učenju kolegija Programiranje omogućen je odabir grupe za laboratorijske vježbe. Isti će biti aktivan od petka, 5.10.2018. u 15 sati do utorka, 9.10.2018. u 15 sati. Na e-učenju se nalazi raspored studenata po temama seminarskih radova čije prezentiranje započinje sljedeći tjedan. doc. dr. sc. Tihomir Orehovački
Predavanja iz kolegija Osnove IKT održavat će se u dvorani RV (Rovinjska 14) s početkom u 13:15 sati.   Doc. dr. sc. Darko Etinger